Beet cake for inspiration.

Beet cake for inspiration.

Tuesday, December 16, 2014

Raw energy bites and new wheels / Nyers energia golyók és új kétkerekű

They say you cannot buy happiness, but you can buy a bicycle and that is pretty close. Top it with home made energy bar bites and everything is there what you need!
An ordinary Tuesday was made extraordinary by a package delivered to my house. Pictures speek for themselves, let me share the joy and an easy recipe perfect for energy needed pre cycling, running, working out.
We will make a perfect couple.

 I am in love already!

Energy bites ingredients:
1 cup oat bran
1/2 cup shredded coconut
2 tablespoons peanut butter
1/2 cup chocolate chip
3 tablespoons honey
1/2 cup ground flax seed
1 banana

Directions:
Mix all the ingredients together. I started with the dry oat, coconut, chocolate chip, ground flax seed and then added the honey and peanut butter. It looked a bit dry, so I added a banana and that made the perfect texture. Set it in the fridge for half an hour and then form little balls. Easy as riding a bike!


Azt mondják, hogy a boldogságot nem lehet megvenni...tény. De lehet venni egy kerékpárt, ami elég közel áll hozzá. A mai átlagos keddet teljesen megváltoztatta a csomag, amit házhoz hoztak. A képeken nincs mit magyarázni. Szerelembe estem!
Örömömben és a nagy izgalomban összedobtam egy nyers energia szelet receptet is, ami tökéletes lesz kerékpározás előtt.
Hozzávalók:
1 csésze apró szemű zab
1/2 csésze kókusz reszelék
2 evőkanál mogyoróvaj (nem nutella, sósmogyoró)
1/2 csésze csoki darabkák (kb egy fél tábla étcsoki összetörve)
3 evőkanál méz
1/2 csésze őrölt lenmag
1 banán

Elkészítés:
A száraz hozzávalókat keverjük össze egy tálba, majd jöhet hozzá a méz és a mogyoróvaj. Mivel még túl száraznak láttam az állagát és nem akartam már több mézet hozzáadni, felkarikáztam egy banánt és villával szétnyomkodva hozzákevertem az egészhez. Tökéletes lett. Fél órára beraktam a hűtőbe, majd golyókat formáztam belőle. Olyan egyszerű, mint a biciklizés!

"Az élet olyan, mint a kerékpározás. Állandóan mozgásban kell lennünk, hogy egyensúlyban maradjunk."


















No comments:

Post a Comment